EASYCATALOG, NARZĘDZIE DO AUTOMATYZACJI KATALOGÓW PRODUKTÓW
Czym jest EasyCatalog?
EasyCatalog to narzędzie do automatyzacji produktów katalogowych opracowane w celu uproszczenia procesu tworzenia i zarządzania katalogami. Ta wtyczka łączy oprogramowanie PIM (Product Information Management) z oprogramowaniem do układów InDesign pakietu Adobe, narzędziem referencyjnym do tworzenia układów i wizualizacji.
Konkretnie, korzystając z EasyCatalog, możesz szybko układać swoje katalogi produktów, gazety, czasopisma… bezpośrednio w InDesign. Ryzyko błędów jest ograniczone dzięki narzędziu. Wszystkie informacje są scentralizowane w jednym miejscu: Twoje teksty, obrazy, dane z PIM lub dowolnej innej bazy danych są automatycznie umieszczane w InDesign.
Pozostaje tylko użyć oprogramowania DTP do stworzenia modelu twojego przyszłego katalogu. Streszczenia są tworzone automatycznie i łatwo jest odrzucić wcześniej utworzony katalog zgodnie z Twoimi potrzebami lub konkretnymi tematami. Oczywiście EasyCatalog jest dostępny obojętnie z komputera Mac lub PC.
Dla kogo jest EasyCatalog?
EasyCatalog jest przeznaczony dla firm każdej wielkości, które muszą tworzyć i zarządzać regularnymi katalogami produktów. MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa), małe zespoły lub bardziej ustrukturyzowane firmy mogą korzystać z tego rozwiązania, aby zaoszczędzić czas i ułatwić zadanie.
To narzędzie jest szczególnie odpowiednie dla firm, które mają szeroką gamę produktów i które muszą publikować regularne katalogi, aby zaprezentować swoją ofertę swoim klientom. Celem EasyCatalog jest centralizacja i uporządkowanie informacji niezbędnych i przydatnych do prawidłowej prezentacji katalogu produktów, firmy, które muszą regularnie rozwijać swoje oferty, dlatego są zainteresowane korzystaniem z tego narzędzia!
Zespoły marketingowe i specjaliści ds. sprzedaży również mogą skorzystać z korzystania z EasyCatalog. Narzędzie jest idealne, aby umożliwić im szybkie tworzenie profesjonalnych katalogów bez konieczności spędzania wielu godzin na zarządzaniu układem i danymi. Oprogramowanie jest również szczególnie przydatne dla firm, które mają wielojęzyczne katalogi, ponieważ ułatwia zarządzanie tłumaczeniem wszystkich danych o produktach.
Jakie są cechy tego narzędzia?
EasyCatalog oferuje szeroką gamę funkcji: od możliwości zarządzania danymi produktu, po eksport plików, poprzez integrację zarządzania tłumaczeniami i tworzenia układów, narzędzie jest zaprojektowane w całości. Intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs jest łatwy w użyciu nawet dla użytkowników bez zaawansowanej wiedzy technicznej.
Zarządzanie danymi
Wszystkie przydatne informacje do opracowania przyszłego katalogu mogą być zintegrowane z oprogramowaniem. Dane w prostym formacie .csv, .txt lub .xls, formacie XML, pliku Excel lub danych wyodrębnionych z PIM, EasyCatalog jest w stanie zarządzać tymi różnymi danymi i importować je we właściwe miejsce. Nie ma potrzeby kopiowania i wklejania lub różnych tam i z powrotem, aby zintegrować właściwe informacje z InDesign, wyejdź ryzyko błędów związanych z ręczną manipulacją danymi.
Zarządzanie szablonami
EasyCatalog oferuje bardzo praktyczne zarządzanie szablonami. Szablony to wstępnie zaprojektowane szablony układów, opatrunki, które pozwalają szybko tworzyć katalogi z przyjemnym projektem.Dzięki EasyCatalog łatwo jest tworzyć i dostosowywać własne szablony lub używać predefiniowanych szablonów, aby zaoszczędzić czas. Narzędzie pozwala również na tworzenie szablonów dla różnych rodzajów dokumentów: broszur, ulotek, katalogów papierowych, e-katalogów…
Możliwe jest łączenie określonych produktów z określonymi dedykowanymi obszarami układu. Na przykład możesz połączyć nazwę produktu z dedykowanym polem tekstowym w szablonie, a obraz produktu z dedykowanym obszarem obrazu. W ten sposób, gdy importujesz swoje dane do EasyCatalog, są one automatycznie przypisywane do odpowiednich obszarów szablonu, co przyspiesza proces tworzenia katalogów produktów.
Oczywiście możesz udostępniać szablony innym użytkownikom narzędzia, co pozwala firmom ujednolicić proces tworzenia katalogów i zapewnić spójność marki.
Tabele danych
Czy musisz wstawić tabele z różnymi danymi, aby pogrupować sekcje lub uporządkować swoje dane? Wykonalne! EasyCatalog pozwala zachować ustawienia tabeli oprogramowania PIM i modulować je zgodnie z Twoimi potrzebami. Tabela krzyżowa, scalanie komórek, zarządzanie wierszami, usuwanie pustych kolumn lub sekcje grup są łatwe do zarządzania.
Automatyczne aktualizacje
EasyCatalog weryfikuje, czy każde pole w dokumencie odpowiada powiązanemu źródłu danych. Każda aktualizacja jest zatem zintegrowana, a nowa zawartość jest łączona. Nawet w ostatniej chwili zmodyfikowane dane są aktualizowane, z twojej bazy danych do EasyCatalog lub odwrotnie.
EasyCatalog, jakie są zalety?
Wzrost produktywności
Korzystanie z EasyCatalog oszczędza czas, dane są bezpośrednio importowane do InDesign, nie ma potrzeby mnożenia zadań ręcznych. A kiedy już stworzyłeś katalog, tworzenie innych z tym samym modelem staje się łatwe, wystarczy odrzucić informacje. Projektowanie katalogu jest łatwiejsze, wystarczy skupić się na układzie.
Łatwość użycia
Oprogramowanie zostało zaprojektowane tak, aby jak najwięcej użytkowników mógło łatwo tworzyć wybrane przez siebie katalogi produktów. Rozszerzenie EasyCatalog nie wymaga specjalnych umiejętności obsługi komputera, nie ma potrzeby patrzenia na linie kodu, aby pomyślnie rozmieścić ostateczny dokument.
Tworzenie wielojęzycznych katalogów
Czy musisz edytować swój katalog lub inne media w różnych językach? Narzędzie pozwala ci to! EasyCatalog dostosowuje tekst języka do Twojego modelu, bloki dedykowane do tekstu automatycznie dostosowują się do długości słów.
Niezawodność danych
Korzystając z tej wtyczki, zachowujesz kontrolę nad danymi i informujesz EasyCatalog, które źródła danych zostaną wykorzystane do stworzenia Twojego katalogu produktów. Baza danych, pliki, narzędzie integruje twoje dane z InDesign, koniec z możliwymi błędami braku kopii i wklejania.
Redukcja kosztów
Oszczędność czasu, produktywność, łatwość użycia i redukcja błędów sprawiają, że EasyCatalog jest praktycznym, centralnym i wydajnym narzędziem, które może zaoszczędzić pieniądze.
Główne moduły EasyCatalog
-
- Wtyczka oferuje podstawowy moduł, taki, który pozwala połączyć bazę danych z oprogramowaniem pakietu Adobe, jest to moduł ODBC, który pozwala uniknąć eksportu plików ręcznych. Istnieją inne moduły:
- Moduł paginacji daje możliwość tworzenia układów zgodnie z Twoimi potrzebami. Złóż i zbuduj swój katalog lub produkt końcowy z wybranymi przez siebie stylami, opatrunkami i kolorami InDesign.
- Moduł relacyjny pozwala łączyć różne źródła danych i pracować jednocześnie z tymi różnymi źródłami.
- Moduł skryptowy wykorzystuje skrypty takie jak Javascript, aby umożliwić sterowanie wszystkimi funkcjami InDesign i ich automatyzację.
- Wreszcie, moduł XML pozwala na integrację danych z pliku w formacie XML.
EasyCatalog to łatwe w użyciu rozwiązanie do publikowania danych, które pozwala firmom zaoszczędzić czas i pieniądze. To narzędzie jest łatwe w użyciu i bardzo elastyczne, aby dostosować się do konkretnych potrzeb użytkowników. Wtyczka oferuje szeroki zakres funkcji, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie katalogi o projekcie dopasowanym do wizerunku Twojej marki. Jeśli szukasz szybkiego i łatwego sposobu na aktualizację katalogów produktów, może być świetnym rozwiązaniem. Firma TEWS.PL może ci pomóc.